بندر کی مثالی دوستی

Monkey friendship -saimwrites

ایک دن، ایک جنگل میں ایک بندر رہتا تھا جو بڑا ہی دوستانہ اور شریف تھا۔ اس کا نام بنی تھا۔ بنی کی مسکراہٹ اور دوستی  پورے جنگل میں مشہور تھی۔ وہ ہر کسی کے ساتھ دوستی کرتا اور ان کی مدد کرتا تھا۔

ایک روز، بنی جنگل کے دوسرے کنارے پر پہنچا جہاں ایک لومڑی  کو ایک پھندے میں پھنسا پایا۔ بنی نے دیکھا کہ لومڑی بہت تکلیف میں ہے۔ اس نے تیزی سے اُس کے پاس جا کر پوچھا، "کیا تمہیں مدد کی ضرورت ہے؟"

لومڑی نے روتے ہوئے جواب دیا، "ہاں، مجھے بڑی تکلیف ہو رہی ہے۔ میں اس پھندے میں پھنس گئی ہوں اور اب میں نکل نہیں سکتی۔"

بنی نے اُس سے دوستی کا ہاتھ بڑھایا اور کہا، "فکر نہ کرو، میں تمہاری مدد کروں گا۔" اور پھر وہ کام کرنے لگا کہ لومڑی کو پھندے سے باہر نکالے جب لومڑی کو پھندے سے نکال دیا تولومڑی نے بنی کا شکریہ ادا کیا اور دونوں کی دوستی مزید مضبوط ہوگئی۔

یہ واقعہ جنگل میں تیزی سے پھیل گیا اور بنی کی دوستی کی خبر ہر جانور تک پہنچ گئی۔ ایک دن، جب جنگل میں خطرناک شیر آیا، تو سب جانور گھبرا گئے۔

بنی نے جنگل کے جانوروں کو جمع کیا اور کہا، "ہمیں اس شیر کا مل کر مقابلہ کرنا ہوگا۔ ہماری دوستی اور ایک ہونے کے باعث ہم جیت سکتے ہیں۔"

اکٹھے جمع ہو کر جانور نے شیر کو مقابلہ کیا اور دنیا کے لئے مثالی مقابلہ کر کے شیر کو بھگا دیا۔ جنگل کی جانور بنی کی شجاعت اوربہادری دوستی کی مثال دیکھ کر متاثر ہوگئے۔


بنی کی دوستی اور مدد کرنے کی عادت نے جنگل میں ایک محبت کا ماحول پیدا کیا۔ جانور اب ایک دوسرے کی مدد کرنے میں مشغول تھے اور جنگل میں دوستی اور محبت کی ایک نئی مثال قائم ہو گئی۔


اس کہانی سے ہمیں یہ سبق ملتا ہے کہ دوستی اور مدد کرنا انسانوں کی اور جانوروں کی زندگی کو بہتر بناتا ہے۔ اگر ہم ایک دوسرے کی مدد کریں اور دوستی کی قدر کریں تو ہم ایک بہتر دنیا بنا سکتے ہیں۔

Post a Comment

0 Comments